zondag 29 januari 2012

Winner Art Journey Challenge # 17

And the winner is.... Gery!
The Random Org choose nr. 3! But your tag is beautiful. I like the way you used perfect pearls on the tag!

De winnaar is .... Gery! Gefeliciteerd.
De Random Org koos nr. 3! Maar je tag is dan ook geweldig! Ik vind het leuk dat je op diverse manieren de perfect pearls hebt gebruikt.
Gery: mail je e-mailadres naar info@artjourney om je kadobon te kunnen ontvangen.

Gery
Ik heb genoten van alle inzendingen. Wat kun je toch op veel manieren Perfect Pearls gebruiken. Soms een beetje een 'vergeten' produkt. Eén van mijn redenen om via de challenge hier meer aandacht aan te geven.

All entries are beautiful. I like the many ways you used Perfect Pearls. It is a nice product.

Enkele van mijn favorieten zijn/Some of my favorites are:


Willy Duit


Beate (Stempelomi)

Elly

Marianne
Op 1 februari zal Tineke de volgende challenge presenteren.
Tineke will present on February 1th the Art Journey Challenge #18.

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Gery, je tag is prachtig. Ik zag dat ik ook tot een van de favorieten ben gekozen en daar ben ik apetrots op!! Bedankt allemaal!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gery gefeliciteerd hij is ook geweldig mooi. De anderen zijn ook heel mooi.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen