vrijdag 29 juni 2012

AJC # 22: winner & favorites

We willen iedereen bedanken die aan de 22ste Art Journey Challenge heeft meegedaan. Prachtige zomer creaties hebben jullie allemaal gemaakt!! Dit is een greep uit mijn favorieten:
Thanks to all of you who took up our 22th Art Journey Challenge. You all created wonderful summer creations ! These are some of my favorites:









En de (willekeurig) gekozen WINNAAR van de Art Journey tegoedbon van 10 euro is... MELODY.
And the (random chosen) WINNER of the 10 euro’s gift certificate to shop at Art Journey is... MELODY.



Gefeliciteerd, Melody!

Please e-mail Louise at info@artjourney.nl to claim your gift certificate.

11 opmerkingen:

  1. Well done Melody for being randomly picked!!

    Also to Karin, Airwolf and Jolette

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten, dames!! Proficiat en Melody veel plezier met de tegoedbon!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ik heb gewonnen!
    Ik zal zo even contact opnemen.
    Groetjes Melody

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Melody, gefeliciteerd! Leuk joh!
    En wat leuk dat ik een van de favorieten ben, thanx!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat Melody heeft gewonnen!
    Bedankt dat ik bij de favorieten sta, leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige creaties allemaal weer !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Melody met je eerste prijs en Karin met je vermelding van een mooie kaart.

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd lieve dochter Melody, ik ben trots op jou. Karin, leuk dat jouw kaart ook vermeld staat.
    groetjes
    Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo jong nog en al zo'n mooie kaart gemaakt, dat belooft! Proficiat Melody!
    Ik zag heel veel leuke zomerse inzendingen vorige maand!

    BeantwoordenVerwijderen