dinsdag 29 juli 2014

Challenge #47: Kraft - favourites and winner !

Eerst en vooral wil ik (Joke) iedereen die deelnam aan de Art Journey Challenge #47 heel hartelijk bedanken! We kregen vele prachtige inzendingen en daar zijn we natuurlijk superblij mee!
Hieronder vind je mijn favorieten. Echt geen makkelijke keuze want ik zag wel heel veel mooie Kraft creaties passeren deze maand!

First of all I (Joke) want to thank everyone who participated in the Art Journey Challenge #47.  We received lots of entries. Thank you very much!
 Below some of my favourites. It wasn't easy to make a choice because I saw lots of awesome Kraft creations this month!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
De willekeurig gekozen winnaar van de Art Journey waardebon van 10 euro is....
 
The randomly chosen winner of the 10 euros gift certificate by Art Journey is.....
 
 

 

Proficiat Sabine!!!
Graag even mailen naar Louise om je waardebon in ontvangst te nemen.
info@artjourney.nl

Vrijdag maakt Liesbeth het thema van de nieuwe uitdaging bekend. , hou het hier in de gaten!

Friday Liesbeth will announce the theme for the next challenge, so stay tuned!
 
 
~Joke~

6 opmerkingen:

  1. Kan me voorstellen dat het weer een hele klus was om een selectie te maken uit zoveel mooie inzendingen, gefeliciteerd dames!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het viel niet mee om een keuze te maken uit de vele mooie inzendingen. Gefeliciteerd dames en bedankt voor het mee doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt mij ook heel moeilijk Joke.
    Dames gefeliciteerd . Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie creaties....gefeliciteerd Sabine
    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat toch weer prachtige creaties! gefeliciteerd Sabine. Was ook deze maand vast weer een lastige klus Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Sabine!
    leuke verrassing mijn bijdrage hier te zien.

    BeantwoordenVerwijderen