zaterdag 12 juli 2014

Onderwater


Even weer  heerlijk gespeeld met dylusions en een aantal mooie Artjourney stempels.

Ik heb eerst het hoedje gestempeld en gemaskerd, daarna heb ik ook het meisje en de grote vis gestempeld en gemaskerd  .

Toen heb ik de andere stempels gezet en gesprayed met twee kleuren dylusions.

Vervolgens heb ik de stempels ingekleurd met distressmarkers. Met  een fineliner bubbeltjes gemaakt en met een wit potlood nog wat accenten aangebracht.

De volgende Artjourney stempels heb ik gebruikt: 

Celebrate
Fish
Hoedje van papier
Nature 2

Groetjes Myra,


This time played with dylusions and some wonderfull stamps from Artjourney.

First I stamped the hat and masked it and then the girl and the big fish also. 

I stamped the other stamps and sprayed with two colours dylusions. I coloured the stamps with distressmarkers. At last a draw with a fineliner some bubbles, and put some white accents with a pencil.

These stamps I used:

Celebrate
Fish
Hoedje van papier
Nature 2 

Myra,

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk Myra het meisje op de vis. Je hebt de vis ook iets naar boven laten zwemen , dit door het gewicht van het kind. Een mooi onder water tafereel. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Leuk die bubbels zo! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Mooie kaart Myra!! Super leuke combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen