zondag 12 oktober 2014

Sewing tag on tag.

Ik vind het zo'n gave stempel.
Ik heb hem gecombineerd met de Sewing plate die eerder is uitgekomen
I really love this stamp sheet.
I combined this new stamps with the stamp sheet Sewing.


Ik heb vragen gekregen hoe ik dat leer effect heb kunnen maken.
Dat heb ik met Viva  Rusty paper gedaan.
I have had some questions how I got this leather look.
I have used Rusty Paper from Viva.

Dit zijn de stempels die ik heb gebruikt.
These are the stamps I have used.

Bedankt voor al de reacties op mijn houten hart.
Het heeft mij goed gedaan.
Thanks for all your comments on my project wooden hart.
I appreciate it. 

Groetjes,Anneke

3 opmerkingen:

  1. Beautiful tag! Incredible details added to it. Such a joy to look at this tag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw...wat een prachtige tag Anneke, knap dat je zoveel hierop hebt verwerkt zonder dat het rommelig wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A fabulous tag, love all the sewing details and embellishments.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen