vrijdag 10 april 2015

Golden Dragonfly

Toen Art Journey vorig jaar de grote bij-stempel uitbracht, hoopte ik stiekem dat er ook een grote libelle zou komen. En die is er nu! Ik vind hem prachtig. Ik maakte er onderstaande kaarten mee.

When Art Journey released the large bee stamp last year, I secretly hoped for a dragonfly to match. And there is one out now! I love it! I made the cards below.


De ondergrond is gemaakt met acrylverf, boekpapier en een stencil (stippen op de eerste, letters op de tweede kaart). Daarop de blaadjes gestempeld met Stazon Midnight Blue.

The background was made with acryllic paints, a book page and a stencil (dots on the first, letters on the second card). I stamped the leaves on top with Stazon Mdnight Blue.


Tot slot de libelle en de andere glinster-afbeeldingen gestempeld met Indigo Blu Flakes (kleur: Yorkshire Dales)

The dragonfly and he other glittery images were stamped using Indigo Blu Flakes (Colour: Yorkshire Dales)

Stempels/Stamps:
Dragonfly
Baroque Swirl
Leaves
Clocks
Steampunk 1

Groetjes, Ellen

6 opmerkingen:

  1. Jij en ik allebei...ben dol op libelles en heb al heel wat stempels ervan, maar na het bekijken van deze prachtige kaart, kan het zomaar zijn dat deze op het Event in Nijkerk in mijn mandje glijd... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel speciaal Ellen. Prachtige kleuren.
    Groetjes, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Ellen, wat een 'rijke' kaart!

    BeantwoordenVerwijderen