vrijdag 23 oktober 2015

Golden Oldies

Vandaag heb ik voor jullie 3 golden oldies. Het is zelfs zo erg dat ik niet meer weet wie deze prachtkaarten gemaakt hebben. Toen mijn man mijn nieuwe computer installeerde en alle bestanden van mijn oude laptop naar mijn nieuwe pc overzette vond ik opeens allemaal vergeten juweeltjes. Het zijn er zoveel dat ik in de toekomst nog wel meer zal showen, maar vandaag hou ik het bij deze 3 beauties. Wie weet wie ze gemaakt hebben mag het zeggen. Met excuus aan de maaksters.

Today I am showing you some golden oldies. I don't even know anymore who made these beauties. My husband just installed a new computer and put all the old files from my old laptop on my new pc. At that moment I discoverd alot of forgotten juwels. If somebody can tell me who the makers are I will put the names on the blog. 

Stamps used: Precious Moments, Sewing and Writing

Stamps used: Precious Moments


Stamps Used: Angels

4 opmerkingen: