maandag 4 januari 2016

kleurboek 2015 + een wedstrijdje / coloringbook 2015 + a little competition

Terwijl ik bezig was na te denken over het maken van een kleurboekje met mijn stempels, kwam ik op het idee om alle stempels die dit jaar zijn uitgekomen nog eens te pakken en hiermee een kleurplaat te maken. Er waren teveel mooie nieuwe stempels om ze  allemaal op een
a4- tje te stempelen. Je ziet eerst de kleurplaat ongekleurd en tot slot als deze is ingekleurd. Hoeveel stempelsheets kun je herkennen? Uit alle juiste inzendingen worden de drie personen die de meeste stempelsheets weten te benoemen krijgen (bij meer dan 3 goede inzendingen wordt er geloot) een tegoed van 15 euro om te besteden in de webshop van Art Journey.
inzenden voor 16-01. oplossingen mogen naar Renjecreaboetiek@gmail.com. trekking op 17 januari

while I was working on a little coloring book with my stamps, I thought I would take all the new stamps who were released in 2015. There were to much to stamp on a A4 size paper. this is a a page you can color, do you recognize all the new stamp sheets?
let us know how many you can find. out of all the entries we will choose the 3 people who can name the most sheets. (are there more with the same answer we will do a draw)
You can win a gift certificate of € 15 to spend in the artjourney.nl webshop.
Enddate 16-01 send your entry to renjecreaboetiek@gmail.com. Drawing will be done on the 17th





en dan de ingekleurde versie.....gekleurd met Polychromos kleurpotloten
(het midden is nog vrij voor een tekst, maar die moet ik nog bedenken)

and the end result, colored with polychromos pencils.
( I left the middle free of words, need to think about it)

18 opmerkingen:

  1. Wat prachtig zeg ! Wat een ongelooflijk leuk idee ! Dat ga ik straks eens proberen uit te pluizen ! Vind ik een erg leuke wedstrijd hoor !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wowwww wat prachtig en een super cool idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar zetten we het antwoord neer? (toch niet als reactie?) En je plaatst me voor een echte raadsel, want ik kan het wormpje nergens vinden op een sheet. Is het wel een AJ stempel?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. slim Ellie

    zie de blogpost...heb mijn emailadres erbij gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Renje !! En Ellie, het wormpje is een rupsje, en het is écht wel een Art Journey stempel ! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zo'n kleurboek wil ik wel 😃.Ellie het is rupsje nooitgenoeg. En die staat op....ha,ha....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig idee. Heel origineel.
    Echt heel gaaf Renje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf idee! Dat houd een mens zeker van de straat/bezig! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Flou hoor, dat rupsje... ik heb alle stempellappen al bij langs gekeken, en dus ook weer heel wat moois gezien, om het woord kwijlen niet te noemen, maar heb het niet kunnen ontdekken. grrrrr... ja Liesbeth, mijn wieg stond in Brazilië en mijn schoolleven vanaf mijn 10e in Zuid-Afrika, dus mijn Nederlands is daar soms een beetje anders van. Rups is een wurm in ZA. HAHA

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooigemaakt en een leuk idee. Ik herken er veel Doei ook in mijn bezit heb.

    BeantwoordenVerwijderen